vineri, 8 martie 2013

12 concurenţi pentru un Eurovision

Am făcut efortul de a urmări toate cele douăsprezece piese şi a fost un real efort la unele "melodii" care mă făceau cu adevărat să adorm. Ba învechite, ba cu afoni, ba cu veleitari. Ca să le prezint am făcut nişte bileţele pe care le-am extras la întâmplare. Deci, NU ESTE ORDINEA DIN CONCURS! Să se înţeleagă bine! În plus, spre marea ruşine a TVR, se face transmisie dintr-o sală fără acustică.

1. ELECTRIC FENCE - Emilia

Cam bate spre Goran Bregovici. Dar la punctele pe care le-au luat "Zdob şi zdub" în anii precedenţi tot cu ceva de genul ăsta...



2. ANDREI LEONTE - Paralyzed

Cred că au greşit interpretul melodiei.



3. OVIDIU ANTON - Run Away With Me

Accente country care pe mine mă duc la melodia de generic a serialului Firefly.



4. LUMINIŢA ANGHEL - Unique

Parcă-i genericul de-l prezintă pe Bond, James Bond. Tadadadada dadadam, tadadada dadadam.... Şi o alură a la Miss Piggy.



5. AL MIKE feat RENEE SANTANA - What is love

Adică dance-ul cluburilor care au lansat în ultimul timp vedete româneşti peste hotare. Şi o mică influenţă de la "Euphoria" a lui Loreen.



 6. TUDOR TURCU - Hello

Melodie cam de acu' 25 de ani. Şi cam fălsuţ uneori. Ohoho, we're in the army now.



7. NARCIS IUSTIN IANĂU - Seven

Ce-i asta? "Priscilla, regina deşertului"? Donna Summer cu păr scurt?



8. CEZAR - It's My Life

Ceva mai kitsch cu greu mai găseşti. Poate doar "Springtime for Hitler in Germany", dar aia era într-o comedie.



9. ELENA CÂRSTEA MUTTART - Spinning

Din păcate nu mai are vocea de pe vremuri. S-ar fi potrivit mai curând Andra. Şi cu text românesc.




10. CRISTIAN PRĂJESCU - The Best Thing In Life Is Love

Tot aştepţi să vezi când vine melodia şi... nimic.



11. CASA PRESEI - Un refren

Febleţea lui Mircea Badea. Piesa n-ar fi rea dar ce face Turcescu acolo se numeşte impostură. N-am mai văzut un asemenea raport nefavorabil la butonul de "îmi place" de pe Youtube. Dar mi-a plăcut un comentariu: "am timp =)) cat traiesc sa iti spun te BASESC =)) "




12. FREESTAY - Criminal Mind

Nu e rea.



Părerea mea e că lupta ar trebui să se ducă între piesele cântate de Renee Santana şi FreeStay.

Vom vedea mâine, sâmbătă 9 martie, pe TVR1, la orele 9 seara.


Niciun comentariu: