sâmbătă, 22 martie 2014

Acreditat oficial la Premiile Gopo!

Gata! De data aceasta voi fi prezent cu "forme legale" la ceremonia din acest an a Premiilor Gopo. Asociatia pentru Promovarea Filmului Romanesc mi-a facut onoarea de a-mi inmana legitimatia prin care sunt acreditat oficial. Un talon albastrui pe care scrie cuvantul magic "PRESA". Decernarea premiilor Gopo va avea loc in seara de luni, 24 martie, si va fi precedata, incepand cu ora 19, de varianta romaneasca a "covorului rosu". Puteti urmari gala pe postul ProCinema. Ma voi stradui si eu, cu jalnica mea "sapuniera" (cu aparatul foto compact pe care-l am, adica) sa prind cat mai multe instantanee.

Apropo, pe cine sa incerc sa vanez cat mai mult? Dar sa incerc sa iau vreun interviu, doua? Pe cine m-ati sfatui sa agat in acest caz? Daca reusesc, bine-nteles. Vorba aia: sa vrea si Grivei!

Daca sunt doritori care ar vrea sa vada cu ochii lor sirul de masini care aduc vedetele, atunci sa stie ca isi pot holba ochii in fata Operei Romane din Bucuresti.

PS: de regula scriu cu diacritice dar, cum nu sunt in fata calculatorului personal, ci in fata unui laptop strain, trebuie sa ma multumesc cu conditiile.

Niciun comentariu: