vineri, 17 august 2012

Pentru cei ce nu au fost. Şi pentru cei ce nu ştiu decât să supravegheze.

Ăsta e efectul manifestaţiilor. Îţi speli năduful. Te descarci. Strigi... Adevărul... Adevărul şi numai Adevărul... Da, şi cu invective... Sânge latin ce suntem... Şi EI nu vor cunoaşte NICIODATĂ ce înseamnă asta. Pentru că EI sunt crecuţi cu mentalitate de sclavi... de slugi... de cârpe. Broscoi "intelectuali" ce fac opoziţie doar la baie în faţa becului.

Şi în decembrie '89 am fost în stradă. Şi de aia sunt liber. Interior, acolo unde contează cel mai mult. Şi în primăvara lui '90 am fost tot acolo, în Piaţă. Şi de aia sunt liber. Interior, pentru că acolo contează - după cum am spus - cel mai mult. Şi în iarna trecută am fost, tot acolo, în Piaţă. Şi de aia sunt liber. Interior. Am fost şi azi. Şi am strigat. Adevărul. Pentru a fi liber. Interior. Pentru că ASTA contează.

Pentru că Hristos, Mântuitorul nostru, a spus: "Şi veţi cunoaşte adevărul, iar adevărul vă va face liberi." Dar EI, EI nu vor putea NICIODATĂ să înţeleagă asta. Vor scoatee tone de panglici din nas dar nu vor simţi niciodată ce înseamnă SĂ FII liber. Pentru că EI sunt leşuri umblătoare, cadavre ambulante, stafii corporale. Fără viaţă, fără simţire, fără idealuri. Doar cu minciuni. Doar cu palavre. Doar cu mizeria neputinţei lor. Doar cu mitomania perpetuă care-i conduce.

EI nu văd niciodată. Nu vor să vadă. Pentru că trăiesc îmn minciună. Sunt îmbibaţi cu minciună. Sunt copleşiţi de minciună. Minciuna le e plapumă, cămaşă şi iubită. Nu văd, nu au văzut şi nu vor vedea. pentru că aşa vor EI să trăiască. Aşa au trăit părinţii lor. Aşa vor trăi copiii lor. Sclavii făţărniciei, odrasle copiate la punct şi virgulă.

Am fost la marş. Ca să mă simt liber. Şi de aceea SUNT liber. Puţini? Da, dar liberi. Şi înzestraţi cu forţa grăuntelui de muştar. Pe care o avem. Iar EI nu o vor putea trăi niciodată starea asta. Libertatea ca un bob de muştar. Chiar cu stricta supraveghere. O veţi vedea în imagini, mai jos. Flancaţi de maşini. Şi un BMW al Poliţiei, Cadou de la tanti Merkel. "Că e damă bine", vorba lui nenea Iancu, Dumnezeu să-l odihnească.

EI, la care m-am referit, nu sunt poliţiştii, nici securiştimea. EI sunt copiii minciunii. Şi nu vor cunoaşte în veci libertatea.












Niciun comentariu: