luni, 2 aprilie 2012

Să ne redescoperim muzica: Anton Pann - Bordeiaş, bordei, bordei

Nu am pus aici versiunea aceea stridentă şi falsificată, mixajul acela de Maurice Jarre (câţi ştiu că este vorba de tema din Lawrence of Arabia?), muzică lăutărească şi stridenţă manelistă. Cu greu m-am decis să includ versiunea formaţiei vocal-instrumentale "Anton Pann" căreia îi lipseşte trăirea, interpretarea oprindu-se doar la citirea seacă a partiturii.









Şi o versiune de amator găsită pe net:




Bordeiaş, Bordei, Bordei
Bordeiaş, Bordei, Bordei
Off, offf, offf, offf,off
Cu mărtăcei de tei
Sa-ncuibat dragostea-n ei
Off, offf, offf, offf,off

Bordeiaş fără gârlici
Bordeiaş fără gârlici
Off, offf, offf, offf,off
Tu mă faci să vin pe-aici
Desculţ si fără opinci
Off, offf, offf, offf,off

Bordeiaş întunecos
Bordeiaş întunecos
Off, offf, offf, offf,off
Mult îmi eşti tu drăgăstos
Că mă faci sa vin pe jos
Off, offf, offf, offf,off

Întai pe-aici când veneam
Întai pe-aici când veneam
Off, offf, offf, offf,off
Patru junci eu injugam
Şi acum niciunul n-am
Off, offf, offf, offf,off

Apoi venii şi cu caii
Apoi venii şi cu caii
Off, offf, offf, offf,off
Dară eu îi şi mâncai
Şi numa-n cămaşă stai
Off, offf, offf, offf,off

Vai maica mea ce făcui
Vai maica mea ce făcui
Off, offf, offf, offf,off
Că şi căciula baui
Şi de baftă mă făcui
Off, offf, offf, offf,off

Versuri (cu adaosuri) de la:

Niciun comentariu: