miercuri, 5 noiembrie 2014

SCRISOARE-BOMBĂ a lui Radu "Naşu" Moraru către George Cristian Maior

Sursa: Radu Moraru

ŞEFUL SRI DĂUNEAZĂ GRAV DEMOCRAŢIEI

Draga George Maior,

DEMISIA !

In cele ce urmeaza voi folosi probe si daca mai tii un pic la acest neam, la aceasta tara minunata, la SRI si la patriotii care lucreaza acolo dar si in celelalte SERVICII, te rog sa demisionezi si sa pleci din Romania. Esti un om inteligent, cultivat, apreciat si ai multe relatii in USA si probabil in toata lumea, dar cred ca PUTEREA pe care ti-au dat-o americanii, Traian Basescu si patriotii romani TI-A LUAT MINTILE !

Ai vrut sa ma “cumperi”, oferindu-mi prin Nutzi (pe atunci erati prieteni) sefia TVR, te-am refuzat. Ai vrut sa ma racolezi si sa ma faci colonel, te-am refuzat. Recunosc, vrajeala ta si a prietenului tau m-a “touchat”, dar am spus NU. Fiindca asta sint eu, un tip liber, nonconformist, nu le am pe astea cu ordine si flotari. Ai picat testul la psihologie! Ai plusat cu grad mai mare si tot te-am refuzat!

Din 2010 ma tot vinezi. M-ai eliminat de la B1 TV, m-ai eliminat de la DIGI 24 (10 TV), mi-ai pus talpi la NASUL TV ca cel mai mare dusman de pe acest pamint. De ce bai George?! Ce ti-am facut?! Ti-am ranit orgoliul?! Fiindca in rest, o stiu toti romanii, nu am facut niciun rau acestui neam si nici tarii mele! O iubesc si imi iubesc semenii enorm, d-aia, bai George, emisiunile mele se incheie cu vorba lui tata, “Sa fiti iubiti!” Si de cind tata nu mai e, sa stii ca vars o lacrima pentru fiecare salut catre tara mea. Bai George, tie nu ti-e frica de Dumnezeu, ca al Batrin le vede pe toate si nu esti smecher in fata lui, nimeni nu poate fi!

Pina astazi am tacut bai George, ditamai smecherul de la SRI ! Pai tu esti baiatul tatalui tau, bai George, el te-a dus de mina la americani, el te-a facut ce esti astazi! George, eu sint un baiat de cartier, fara proptele, doar ca am avut norocul sa fiu un ziarist liber, bai baiatule, liber de cind fac presa. Intreaba-i pe Cristoiu, Topescu, Sirbu, Oancea, Paunescu, Teszari, pe cine vrei tu.

Bai George, tu mi-ai luat B1 si banii pe care i-am investit acolo, ai pus niste “securisti” sa ma rezolve, sa ma urmareasca, m-ai bagat la categoria “eco-anarhisti”! Mai aveai un pic sa ma declari “terorist” sau rusofil, dar n-ai avut curaj, nu te credea nici tatal tau, Liviu Maior, fostul sef de la Cluj al lui Ioan Rus si al “baietilor” de acolo.

Bai George, eu sint patriot pe banii mei, am riscat mult pentru tara asta minunata, tu ce ai riscat bai baiatule?! Eu nu am luat bani de la STAT ca tine bai George! Pui de mare smecher si baiat de bani gata care se joaca la nisip cu lopatica cu destinul tarii mele! Bai George, familia mea e plina de patrioti, de la 1918 incoace, nu cred ca te poti lauda prea tare in aceasta privinta!

NU AS FI SCRIS NICIODATA aceste rinduri pline de scirba daca nu te bagai in cele mai nenorocite combinatii posibile IMPOTRIVA ROMANILOR !

Esti periculos pentru viata mea si a romanilor in general. Cind Gabi Oprea era la Aparare ai avut acces la serviciul secret al Armatei. Cind Ponta (papusa ta) a ajuns premier ai primit cadou Doi si-un sfert, serviciul secret al Ministerului de Interne. Ai SRI-ul pe mina din 2006! Bai George, nici in USA nu exista asa ceva, un politruc care sa aiba 3 servicii secrete sub CUR !

Cum iti permiti tu, prin penalul si jegul ala de Ghita-RTV sa santajezi Presedintele Romaniei, politicieni, ziaristi sau ofiteri sub acoperire?! Cum iti permiti bai George sa filezi oameni obisnuiti, sa ma urmaresti pe mine sau pe multi altii?! Cum iti permiti sa racolezi oameni de linga mine pe care sa-i folosesti impotriva mea si a televiziunii libere NASUL TV ?! Cum iti permiti sa implici ofiteri care sa incerce lichidarea NASUL TV ?!

Nu ai reusit bai baiatule, te chinui degeaba de atitia ani! Repet, NU AS FI SCRIS aceste rinduri, fiindca “meciul” era intre tine, bai smechere, si mine, un pirlit de om liber.

DAR SCRIU ACUM fiindca te implici in modul cel mai grav in firava noastra democratie. Tu crezi ca mai pacalesti pe cineva?! Adica ii arestam pe banditi dar vine Ponta prezidente si ii gratiaza pe toti! Pai bai George, astazi le spun tuturor ca TU esti Ponta, ala e un “nimeni” pe care il controlezi, fiindca la tine sint toate dosarele lui, toate grave, de puscarie!!!

Domnule Maior, VALEA ! Ati coordonat cea mai mare frauda electorala din istoria alegerilor prezidentiale, o sa detaliez zilele urmatoare, pentru ca visati bolnav sa fiti viitorul premier si “rege” al Romaniei, sa instaurati un fel de dictatura militara chici. Bai George, cum iti permiti sa pacalesti poporul american promitind ca tu rezolvi Rosia Montana, gazele de sist, orice?! Pai poporul american nu are acceptul nostru si cind va afla ce dezastru ne asteapta daca tu ne vinzi, vine poporul american si iti tunde outzele, daca scapi de poporul roman, ha, ha, ha. Glumesc, romanii nostri sint pasnici, o stii bine fiindca pe asta te bazezi cind tirguiesti Romania.

Mr. George, nu stiu citi ziaristi vor avea curajul sa preia aceasta scrisoare, dar sa stii ca de citit o va citi o lume intreaga. Fiindca iti scrie un patriot roman, un ziarist care isi face meseria, in mod onest, de aproape 25 de ani. Pe mine ma cred oamenii, draga George. Cu toate pacatele mele, romanii stiu ca imi iubesc tara si semenii.

Fara ura, fara suparare, fara razbunare pentru ce imi faci de atitia ani, DU-TE si ia-l si pe Ponta cu tine, ai aceasta putere, e suficient sa-i faci cu ochiul. Pe Ghita si altii lasa-i in plata DNA-ului. Pleaca George si lasa Romania sa respire! Lasa-ne sa refacem alegerile pe care le-ai fraudat ca sa iesi tu premier. Si sa te uiti la emisiunea de diseara si la urmatoarele emisiuni, te pup.

Sa fiti iubiti!
Radu Moraru


Niciun comentariu: