Stârneşte multe discuţii recenta victorie de la Eurovision a reprezentantului Austriei. Există, prin mediul virtual românesc, şi destule voci vehemente care se indignează în faţa "corupţiei morale a putredului occident". Doar că aceştia uită că cele 12 puncte ale României s-au dus spre... Austria? Îmi pare evident că acest festival nu mai este demult al muzicii, ci al circului. Mai ales de când s-a reintrodus votul juriilor de "profesionşti", jurii care schimbă radical opţiunile telespectatorilor. Că se perindă pe acolo diverşi perverşi?
Acest lucru se petrece de mai mult timp şi chiar RUSIA le-a trimis pe degeneratele de la t.A.T.u acolo. Pe mine mă deranjează că am plecat în Danemarca cu o melodie care nu este compoziţia unor muzicieni români. Pentru cine nu ştie, compozitorii melodiei interpretate de Paula Seling şi Ovi sunt nişte scandinavi, norvegieni parcă. Şi asta în timp ce de câţiva ani încoace muzica "fabricată" în România cunoaşte o ascensiune surprinzătoare. Deci în loc să sprijinim INDUSTRIA muzicală românească, nişte şmecheri - în frunte cu preşedintele juriului selecţiei naţionale, Mădălin Voicu (care or fi fost criteriile pentru care a căpătat acest post) - au considerat că banii Televiziunii Române ar fi mai bine să combată şomajul scandinav. Şi nici nu este o melodie care să rupă gura târgului, cum fusese cazul cu Playing wiht fire (compoziţie a lui Ovidiu Cernăuţeanu - Ovi). Poate considerăm Eurovision o estradă a ciudăţeniilor? Ok! În cazul acela s-o trimitem pe Coana Chiriţa (rol care tradiţional era interpretat de un bărbat) dar să trimitem o realizare a unor români!
Cât despre acest pretins femeie cu barbă... Prin diverse locuri ale lumii există baruri în care se desfăşoară nişte interpreţi îmbrăcaţi femeieşte. Bună parte nici măcar nu-s pederaşti. Există şi un film, "Priscila, regina deşertului". Este şi cazul acestui individ prezentat de către nişte năuci drept o EA (sic!). Pesemne l-or fi pescuit din barurile respective că "melodia"... Poate fredona cineva măcar două note? Apariţia a fost destul de şocantă şi a impactul s-a produs în termenii divertismentului în general. Dar şi al muzicii? O altă apariţie şocantă din urmă cu vreun deceniu, trupa Lordi, avusese cât de cât de-a face cu o felie subţire dintr-un gen muzical. Ce are însă de-a face cu interpretarea de cover-uri şi imitarea celebrităţilor prin cluburi?
Poate că diverşi propagandişti ai "diversităţilor sexuale" vor face mare caz de acest succes al "femeii cu barbă" (de fapt un bărbat). În locul lor m-a gândi de două ori înainte de a trâmbiţa. Mai curând este vorba de atracţia pe cvare o are publicul (şi juraţii) faţă de exponatele din vitrina cu monştri şi de deformaţii prezentaţi prin circurile nomade. Cum s-ar spune, s-a zgâit lumea de data asta la Eurovison ca la urs.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu