vineri, 30 august 2013

Ce ar fi putut să declare Gigi Becali după calificarea Pandurilor

"Păi, băi, păi eEu i-am spus lui Condescu ăsta, că ăsta-i mai comunist, cu sindicate, cu alea, alea, da' nu ca Copos. Că Copos ăla-i comunist rău, utecist. Deci i-am zis lui Condescu: Băi Condescule, păi tu vrei să joci în Ieuropa? Păi DU-TE ŞI FĂ MĂ-TĂ-NII, DU-TE ŞI TE ÎN-CHI-NĂ. Că d-aia s-a dus la Fatima. Că ştia el de Fatima? Da' l-am trimis la catolici că nu vreau să ia şi campionatu'. Că CI-NE VREA SĂ IA CAM-PIO-NA-TU' ăla se duce la Athos. Şi m-a ascultat că mi-e prietent. Da' zdreanţa aia de Copos, ăla nu m-a ascultat. Că îla face numai NE-NO-RO-CIRI cao hahaleră ce este.

Păi să putea să bată portughezii ăia? Păi cum SĂ BATĂ EI dacă ei e numa' comunişti pe la ei. Ei e cu seceri, cu ciocane, cu baroase. Păi cum SĂ MĂ BA-TĂ EI PĂ MINE, că pentru mine Pandurii e ca şi echipa mea...Păi cu ce să se pună ei cu MiINE. Cu portocale, cu banane, cu ce? Da' după ce ies eu de-aici poate-l iau eu pe Condescu şi la Athos. Da cu condiţia să facă şi el o biIserică ca mine. Da numai una-l las că după aia nu mai are bani. Că ce? Se compară el cu miIne care l-am vândut pe CHI-RI-CHEŞ?"

Niciun comentariu: