duminică, 24 februarie 2013

Răspuns criptic pentru un biet imbecil

Stimate domn,

Degeaba tai şi spânzuri dumneata pe crengile forumului unde te-ai ccocoţat. Şi degeaba ai şters mesajele crezând că îţi pierzi urmele şi îţi refaci machiajul. Ai uitat că o bună parte a membrilor site-ului unde sunteţi tartor primesc replicile pe mail. Aşa că prin propriile dumneavoastre acte se verifică prostia crasă de care daţi dovadă.

PS: unde sunt vechii şi bătrânii gabip, zanduka, mynsc, v30, Kanin? Le-au luat locul nişte primitiv cu creierul cât musca.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmm : zanduka : Donkeypapuas, ce acid eşti şi ce te-am mai supărat… Cred că ar trebui să te mai relaxezi şi să analizezi mai bine ce şi cum vrei să spui înainte să comentezi pe TvBlog. Chiar insist pentru data viitoare.

v30 : ar fi bine să se reflecte mai mult la ceea ce a vrut să dea de înţeles producătorul prin toată istoria relaţiei Willow – Tara: devianţa duce la nebunie ucigaşă.
Hai ca mi-a placut asta. Adica producatorul, Joss Whedon, cunoscut sustinator a comunitatii LGBT, asta a vrut sa sugereze? Si eu am vazut Buffy in intregime, ba chiar de doua ori, si cred ca am inteles mai bine decat tine aceasta relatie. Iti recomand episodul 7×13, The Killer In Me, in special aceasta scena. Nu am gasit clip dar cred ca se vede foarte bine ce simtea Willow in aceste gifuri.

Replicile lor la aberatiile tale, nu ca te-ai deranja sa le si aprobi.

Donkeypapuas spunea...

Uitaţi că v-am aprobat, domnule (sau doamnă?) fără identitate. C-aşa-i politicos, să ne luăm măcar un biet pseudonim. Dar de ce nu vă întrebaţi ce conţinut avea replica ŞTEARSĂ după acceptul iniţial? Şi cred că am fost foarte clar şi cu privire la sensul moral nu numai al alegerilor reale, din viaţă, dar şi al preferinţelor culturale. "Eşti ceea ce mănânci" dar eşti şi ceea ce îţi hrăneşte sufletul.
Eu am venit acolo cu exemple - cred că sunteţi de acord - şi m-am trezit cu nişte ironii atât de stupid pronunţate încât individul cu pricina s-a enervat când i le-am întors.
Cred că am mai spus-o: de la BSG şi Lost nu am mai fost aşa de mult interesat de comentarea serialelor, am intrat când şi când. Dar, dacă aveţi răbdarea (şi cinstea sufletească) recitiţi comentariile de atunci care se făceau atunci pe site-ul cu pricina. Şi asta pentru că nu exista acea "gândire unică" dominantă, din păcate, în mediul online de care sunteţi legat.

Cristina spunea...

Penibilus penibilum: microorganisme procariote care simt nevoia sa arate in public cat de penibile sunt.

Donkeypapuas spunea...

Tovarăşa Cristina, dacă n-ar exista aceste blamate microroganisme ne-ar invada gunoaiele şi nu am mai avea unde să ne plimbăm fumurile intelectualiste.

Donkeypapuas spunea...

@Cristina aka AnaCristina (aşa! unit!)

La per tu să vorbiţi cu părinţii dumneavoastră. Şi cu poponauţii de vă sunt... colegi.

Anonim spunea...

Băi, ce-i aici, ce-i zarva asta, cine, ce şi cum, hmm? cine te-a supărat, Donkey dle, cine? Cristinica, şezi blând, fetiţo, că oamenii VORBESC, gândesc, spun, comunică, nu sunt parameci sau alte gângănii, pricepi? Uşor, blând, cu argumente sau nu, da' blând, liniştit. Nimic nu se rezolvă cu ură, patimă sau suficienţă, autosuficienţă. mai şi asculţi, mai şi replici, mai stai o tură, mai intri în joc etc. Nu te înfierbânta! fii calmă şi liniştită, că totu' trece, se aşează, se risipeşte. Nimic nu rămâne de-a pururea, veşnic, decât eternitatea, da' asta depinde de metafizic, astral, religie şi credinţă. Cu respect, Donkey, şi scuze că intervin în discuţii, da' prea nu mai avem răbdare cu nimeni şi cu modu' lor de exprimare, comportament.
Pensionaru'