duminică, 2 iunie 2013

Instantanee foto cu inserturi muzicale de la evenimentul literar Bookfest 2013

Închei această serie de postări prilejuite de Târgul de carte Bookfest 2013 cu publicarea altor imagini capturate în singura zi în care am putu fi la locul acţiunii, adică la Romexpo, pe 31 Mai.

Am avut plăcerea de a sta de vorbă cu domnul Horia nestorescu Bălceşti despre (ce altceva?) Masoneria română. Acum îmi pare rău că nu am înregistrat. Dar poate e mai bine aşa. Dânsul mia explicat că Ion Brătianu le-ar fi interzis copilor săi (mai exact lui Ionel Brătianu) să intre în Masoneria de tip francez pentru că aceasta îl exclusese referirea la Creator. Includerea numelui lui Eugen Barbu în numele incluse în Enciclopedia Ilustrată a Francmasoneriei din România a făcut-o trecând peste dorinţa Margăi Barbu de a nu se publica acest lucru. Nu vă spui ce i-a transmis Marga Barbu despre iniţierea autorului "Principelui". E lucru tainic.

Am spus că m-am lovit aproape numai de lumea actoricească prin târg. Pot să-l includ aici şi pe principele Radu? Adică fostul actor Radu Duda, acum principe de... "Curtea Veche" unde l-am văzut promovând mai multe evenimente.

Iar pentru că unde merge o carte, merge o cafea (o ţigară, o votcă, două - pentru vicioşi :-) ), merge şi un cântec, două să cântăm... alături de Ioan Gyuri Pascu, prezent cu un recital la cafeneaua din interiorul pavilionului expoziţional.













Niciun comentariu: