sâmbătă, 23 mai 2009

Dronă, fulger globular sau... OZN?

Ieri seară, mai precis pe data de 22 mai 2009 pe la orele 22.45-22.50 prin dreptul ferestrei mele, zburând paralel cu Strada Sebastian, a trecut un obiect luminos, ovaloid, mult deasupra clădirilor. Iniţial am crezut că aruncă cineva artificii, apoi am observat că semăna cu un fel de balon din care ieşea lumină. Până să găsesc aparatul foto şi să-l deschid, obiectul o virase la 90 grade luînd-o înspre centru. Se îndepărtase destul de mult în momentul în care am reuşit să fac poza. Ceea ce vedeţi dedesupt este decuparea acelei imagini şi mărirea secţiunii, semn că se depărtase destul de mult. Nici ceea ce am filmat nu este destul de lămuritor pentru că apare numai ca un punct luminos.



Dacă este cineva interesat îi pot trimite imaginile!

UPDATE

Am postat pe Youtube captura video făcută cu aparatul foto. Se găseşte aici:

3 comentarii:

Anonim spunea...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now. Keep it up!
And according to this article, I totally agree with your opinion, but only this time! :)

Donkeypapuas spunea...

@Anonymus
Because there are a variety of hypothesis?

Unknown spunea...

am avut si eu aceeasi experienta cu a ta.as fi interesat sa imi trimiti o poza cu ce ai prins.pe blogul meu http://astrofotografieluna.blogspot.com am un articol numit eveniment ciudat pe cer.