vineri, 27 noiembrie 2015

Deontologu' şi arborele lui securisto-genealogic

Jivina asta de Tolo s-a simţit imediat atinsă la familion. Spune deontologul Tolo: "Radu Moraru anunță că va dezvălui cum un jurnalist ”considerat cool și deontolog” are drept tată un fost general de Securitate și, prin urmare, este ”măciuca Sistemului”. De cînd cu ancheta Colectiv și cu filajul de ieri, am așa o presimțire. Poate că Radu Moraru nu se referă la mine, și atunci îmi cer scuze, dar dacă se referă, iacă răspunsul, pe care l-am mai dat, de altfel, în interviuri de-a lungul timpului.
Nu mă consider cool și deontolog. Totuși, deși pe mama mea o cheamă Maria, am un tată biologic.
 
Mă deontoloage, da' manipulările cu iz securistic prin care acuzai Biserica, alea cum se numesc? "Cea mai bună lecţie de manipulare am primit-o la o emisiune televizată, unde am fost invitat în calitate de martor direct al evenimentelor şi lăsat să vorbesc foarte puţin. Printre alţii, în studio se afla Cătălin Tolontan. Cătălin Tolontan ştie foarte bine cum se poate "îmbrăca" o ştire astfel încât să pară că spune adevărul, dar să inducă o percepţie gata făcută. Şi exact de această ştiinţă s-a folosit, atunci când a spus că "Biserica a făcut declaraţii inacceptabile". Când i-am atras atenţia că nu e vorba despre Biserică, ci despre anumiţi preoţi, a reformulat: "Biserica, prin anumiţi reprezentanţi ai ei..." Dar la fel de bine se putea spune că, prin alţi reprezentanţi, a făcut mult bine. Numai că sămânţa era deja sădită." (Sursa http://paulslayer.blogspot.ro/2015/11/incendiul-din-colectiv-o-marturie-si-o.html)

Niciun comentariu: