marți, 18 iunie 2013

Penibilul Dan Negru şi ocaziile sale pierdute de a tăcea din gură

Cand am vrut s-o invitam pe Alexandra Stan intr-un show de tv toti din echipa m-au convins ca fata e o anonima pentru publicul larg din Romania. Asa si e ! Pentru romanul de rand Alexandra Stan , cu toate performantele din topurile internationale, e necunoascuta pentru ca asa si-a cladit probabil imaginea, departe de televiziunea si presa din Romania. Era oarecum intangibila…De azi, cu pijamalele si bulendrele la vedere si cu ochii vineti aratati pe toate televiziunile, fatuca cu Billboardul a intrat in randul celebritatilor romance. O fila noua intr-o carte veche numita “Ratarea la romani”…
                                                                                                           Dan Negru

 Atât a putut să-l ducă creierul pe acest individ a cărui apariţie la televizor îmi stârneşte mai mereu o stare de greaţă. Punctuaţia îi aparţine, semn că se războieşte şi cu gramatica limbii române. Într-o vreme se războia cu playback-ul (la TVR Timişoara). După ce a schimbat barca şi a trecut în tabăra comercialului, a schimbat şi placa - pardon, CD-ul. Nu numai că mimatul era la el acasă în emisiunile acestui isteric (urlă în emisiuni de rişti să-ţi strici telecomanda de câte ori foloseşti tastele sonorului) dar era şi sălaş pentru răgetele maneliste.

Şi nu-i singurul lucru care-ţi întoarce stomacul pe dos. Poate nu aţi observat dar mie mi-au sărit în ochi nişte gesturi... nefireşti, să le spunem. Ăsta pipăie... bărbaţii! Nu-şi ţine mâinile deloc acasă. Nu am mai văzut aşa ceva! Când am realizat prima oară ce face am încercat să fac o comparaţie cu gesturile altor prezentatori, de pe la noi sau de aiurea. Toţi au gestică decentă, ştiu că există o barieră intimă atât la femei cât şi la bărbaţi. Numai Dan Negru nu!

Am căutat pe Your'tube să mă conving la "cât de necunoscută" o fi Alexandra Stan. "Mr. Saxobeat" are DOAR aproape 200.000.000 de vizualizări. Dar mai sunt şi alte clipuri precum şi alte veriante sau alte conturi pe care au fost încărcate melodii dea-le acestei "necunoscute". La o primă aruncare a privirii ies vreo 500 de milioane! Hai să verificăm şi cu măreţul geniu al televiziunilor autohtone. Maximum: o secvenţă de 2 minute de la o televiziune basarabeană aduna vreo nouă sute de mii. Mai urmau alte extrase din emisiunile în care era prezent cu un număr de vizualizări "fenomenale": câteva zeci de mii numărul maxim.

Şi-a încheiat apoteotic postarea acest domn, făcând un soi de exerciţiu de morală istorică ce-i viza pe români. Nu ştiu de ce mi-am adus aminte de o întrebare pe care a pus-o unui concurent, într-o emisiune moderată zbierată de el. "De ce naţionalitate era Teresa BOJAXHIU?" a citit ăsta vesel, nevoie mare. Că şi pentru Dan Negru, ca şi pentru personajul interpretat de Marin Moraru în "Actorul şi sălbaticii", "monsieur se scrie, monsieur se ceteşte".

Dacă ar fi trecut peste ifosele de mare prezentator poate că şi-ar fi făcut temele şi ar fi reuşit să citească aşa cum trebuie: "Boiangiu" era numele de familie al celei pe care o ştim drept "maica Tereza de Calcuta". Era aromâncă după tată şi celebră în toată lumea. Conform criteriilor lui Dan Negru, şi ea o "ratată".

Niciun comentariu: