duminică, 10 iunie 2012

Biroul Electoral Central a furnizat informaţii greşite românilor!

Pe 1 iunie am descărcat de pe site-ul BEC lista candidaţilor pentru alegerile în consiliile judeţene, inclusiv pentru Consiliul General al Municipiului Bucureşti. Am luat de bune lista găsită acolo (trec peste conceperea haotică a documentului oficial) şi am postat pe blog un pomelnic întreg cu sutele de nume de onorabili şi stimabili.

Dar m-am înşelat! Greşesc. Nu eu m-am înşelat ci AM FOST ÎNŞELAT. Datele oferite de BEC au fost false! Au fost false pentru că a existat cel puţin un nume OMIS de pe listă!

Ştiam că domnul Nicuşor Dan candidează şi pentru câştigarea unui post de consilier. Dar nu apărea în acea listă! Pentru CGMB nu exista nici un candidat independent. Afişele respectivului candidat lipite pe străzi indicau altceva.

Am descărcat în noaptea acesasta din nou lista de pe siteul oficial şi... surpriză! Iată că la filtrarea fişierului excel pe criteriul "candidaţi independenţi" (cod 999) apare şi numele pomenit înainte. Pe 1 iunie nu era. Pe 10 îl găsim

Şi acum eu pot să mă gândesc fie că acei membri ai BEC de se ocupă de alegeri şi-au băgat picioarele în ele de alegeri - iar atunci trebuie să zboare - fie că este o eroare, dar în acel caz pot să presupun existenţa altor zeci de erori - şi atunci iarăşi trebuie să zboare.

Corelaţi acest lucru şi cu afrimaţia vehiculată de oficialii Biroului Electoral Central cum că numărul de alegători se apropie de numărul de locuitori (18.315.880 electori dintr-un număr de 19.042.936 de locuitori recenzaţi în toamnă).

Iar dacă în toamnă un individ penibil de la Institutul de Statistică a căpătat o cizmă-n dos, ar fi cazul să se repete scena şi cu mai-marii care "supraveghează" buna desfăşurare a alegerilor.

Niciun comentariu: