vineri, 6 martie 2020

STIHURI LA @danasavuica (IXL)

STIHURI LA @danasavuica (IXL)

Cuvântul să mi-l credeți, eu vă rog frumos
De-o să citiți ce este scris mai jos.
Pe Dana doar o dată văzut-am în viață
De-aproape... Cum se spune?... Față-n față!

Ocazie avut-am la un Târg de carte
De EA să fiu atât aproape foarte.
Vă spun cinstit: M-A DAT PE SPATE!
Și, cum se spune chiar în acea carte
Ce o lansa cu Davidescu și Zivari,
În stomac tresăltat-au fluturași! Ceva cam mari.

Până atunci o admirasem în studiouri,
În emisiuni, într-ale publicațiilor tablouri...
Dar știe orișicine că Photoshopu-i mult uzat,
Că în decursul vremii pe mulți și multe din greu a retușat.
Iar în platouri - farduri, și lumini, și-efecte
Prefac în strălucire "frumusețile" discrete.

De-aceea spun: nu m-așteptam de-un șoc așa de mare.
Și de atunci m-am molipsit, treptat, cu-a dragostei turbare.

Donkeypapuas

Niciun comentariu: